Beoordelingen van Alexander Leiden

Recente recensies van Alexander Leiden

4 sterren na 72 reviews

, 10-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Totaal niets op aan te merken, in een woord zalig, alles op met hele gezin 10 volwassenen en 7 kinderen. Jammer niets meer over voor morgen....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk bestellen en betalen, duidelijke menukeuze. Prima op de hoogte gehouden van de te verwachten bezorgtijd en ruim op tijd en warm afgeleverd. Prima, aanrader om te bestellen!

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Gerechten kwamen warm aan. Snelle bezorging en een vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, precies op de afgesproken tijd bezorgd!!

, 29-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit is goed, mis gewoon een stukje kroepoek bij de maaltijd.

, 29-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, lekker eten en goed op temperatuur.

, 28-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een geweldige snelle bezorging en heerlijk eten alles is lekker bij Alexandria

, 27-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Op tijd klaar. Eten was weer voortreffelijk. Vooral de loempia smaakte goed (niet te klein, lekker knapperig en niet te vet).

, 18-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Topservice ,via online besteld en de tijd aangegeven voor ophalen . Kan nirt andrrs zeggen dat de service goed was en op tijd klaar ,tot de volgende keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Na eerdere hele goede ervaringen met Alexander was de Yeung Chow Fan een regelrechte afknapper. Kale nasi met een paar garnalen voor 12,80. Prima restaurant, slecht gerecht.

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Prima; hadden gevraagd of er geen champignons in gerechten konden en dat was ook gedaaan!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Correct bezorgt en aardige bezorgster:) Heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten super snel in bezorgen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Eten is prima, Minder is dat het eten bij bestellen in het restaurant zelf minder kost dan wanneer je dit online doet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestelling stond keurig op tijd klaar (evenals vorige week), prima alternatief voor de telefonische bestelling. Bestellijst mag wel iets duidelijker. Als je keuze wijzigt van bezorgen naar zelf afhalen moet je alles weer opnieuw invoeren dit is niet handig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldige service. 10+ Eten is heerlijk! 10+ *****

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ronduit goed

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Prima gegaan

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, duidelijk beter dan gemiddeld. Snelle en vriendelijke bezorging. Erg tevreden.

, 12-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was kwartier later dan ik aangegeven had en het eten was helaas niet echt warm, wel goede kwaliteit.

, 12-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Super verpakt en heerlijk gegeten Tot volgende keer

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat "tere" producten als Pansit de bezorging niet warm overleven. Op zich heel begrijpelijk, dus komen wat dat volgende keer weer live eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Loempia was koud en de mini loempia’s lauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Voor het eerst besteld, tot mijn verbazing was de betaling 35 cent hoger dan vermeld, dit blijkt te komen door een verplicht tasje van 10 cent en 25 cent transactiekosten wat negens staat vermeld. Het gaat niet om het geld maar om het principe.

Reactie van Alexander:Geachte Marcel, sinds 2016 zijn wij verplicht een kleine vergoeding te vragen voor een plastic tasje. Hierbij vragen wij € 0,10 en tijdens uw bestelling wordt er gevraagd of u met iDEAL of Creditcard wilt betalen. bij het aanklikken op iDEAL ziet u rechts in uw bestel kolom "Transactiekosten € 0.25 " en wanneer u op Creditcard klikt staat er "Transactiekosten € 0.71. Het staat er wel bij vermeld. Ik hoop u bij deze voldoende informatie te hebben gegeven. Vriendelijke groeten, Team Alexander

, 28-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Eten was redelijk koud. Het is voor mij 5 minuten lopen naar t Alexander. Heb t gevoel dat het al even klaar stond, zeker omdat het zo van achter werd gepakt, verpakt en al.

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In tegenstelling met mijn vorige bestelling was deze bestelling geen succes. De bestelling was om 17.45 uur besteld maar werd bezorgd om 18.20 uur.! Verder was de nassi rames erg papperig en was u de kip vergeten.! In tegensteling met de vorige keer was dit geen aanbeveling voor "Alexander"

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk te bestellen en op tijd geleverd. Prima service

Reactie van Alexander:Beste heer van Hamersveld wederom bedankt voor uw bestelling en reactie! Team Alexander.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De loempia speciaal is bij dit restaurant ongeëvenaard. Bezorging uitstekend.

Reactie van Alexander:Beste meneer/mevrouw, bedankt voor de bestelling en de recensie! Met vriendelijke groet, team Alexander.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Uitstekend en lekker!

Reactie van Alexander:Beste Jan, Bij deze bedank ik u voor uw beoordeling!!! Groetjes, team Alexander.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Prima service. Het eten stond op de afgesproken tijd klaar. Gerechten smaakten goed.

Reactie van Alexander:Beste Petra, Namens team Alexander bedanken wij u voor uw vriendelijke beoordeling en tot ziens!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker en op tijd klaar.

Reactie van Alexander:Silvy Onderwater, bij deze bedanken wij u voor uw beoordeling. Groetjes Anja Hu

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Grote porties en redelijke kwaliteit Het bestelllen en afhalen via de app is super👍

Reactie van Alexander:W.Franken, bij deze bedank ik u voor uw beoordeling. Vriendelijke groet, Team Alexander

, 27-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was uitstekend van smaak maar was helaas niet zo warm. Misschien moet het tijdens het vervoer meer geïsoleerd worden. Het werd snel nadat wij het besteld hadden gebracht, hetgeen de opdracht was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk besteld, op tijd gebracht en weer heerlijk eten

Reactie van Alexander:J. van Hamersveld, bij deze nogmaals vriendelijk bedankt voor uw nieuwe beoordeling. Groetjes, team Alexander

, 14-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima manier om gemakkelijk een lekkere maaltijd te bestellen

Reactie van Alexander:Beste J. van Hamersveld, bij deze bedanken wij u voor uw vriendelijke beoordeling en tot spoedig.

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer blote bezorging! Eten beetje flauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Al Jaren lang een goede service en het eten is erg goed!

Reactie van Alexander:Beste M. Jorna, wij zijn erg blij om te horen dat u onze service en het eten goed vindt. Bedankt voor uw beoordeling. Groetjes Team Alexander!

, 09-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekker, en precies op tijd klaar

Reactie van Alexander:Beste Jaap, Hartstikke bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u ervan genoten heeft! Vriendelijke groeten, Team Alexander

, 08-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste keer besteld. Prima eten. Ik had Chineese rijsttafel. Eigenlijk had ik Surinaamse rijsttafel gewild maar dat was niet mogelijk voor 1 persoon. Vreemd, waarom ene rijsttafel wel mogelijk voor 1 persoon en andere niet. Bij een ander kan ik dat wel bestellen. Toch eens over nadenken jullie? Verder was alles goed heet en lekker!

Reactie van Alexander:Beste Martin, fijn dat u het eten lekker en goed vind. Stel bij een volgende bestelling a.u.b. de vraag en wij regelen iets voor u. Dank U.

, 29-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Reactie van Alexander:Beste Joe, bij deze bedanken wij u voor uw beoordeling. Kunt u ons misschien uitleggen waarom u niet tevreden bent? Zodat wij het in toekomst kunnen verbeteren of opletten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

op tijd warm en lekker

Reactie van Alexander:Beste C. Elburg, Namens team Alexander bedanken wij u voor uw beoordeling en uw recensie!

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestelling lag al klaar (verwarmd) toen ik binnenkwam. En het eten was zoals altijd weer uitstekend. Alleen jammer dat er bij de bestelling geen varianten kunnen worden opgegeven zoals Chinese bami i.p.v. gewone bami. Misschien is daar nog iets op te verzinnen.

Reactie van Alexander:Beste Joachim, Wij bedanken u voor uw beoordeling en uw recensie. Wij zullen in toekomst even kijken of wij een extra gerecht kunnen toepassen zoals Chinese bami goreng van het huis.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Was weer heerlijk net als altijd!

Reactie van Alexander:Beste Aad Bon, bij deze bedanken wij u voor uw beoordeling en dat u tevreden bent. Groetjes, Team Alexander

, 20-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Reactie van Alexander:Beste Peter de Kruis, namens team Alexander bedanken wij voor uw beoordeling!

, 19-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

On line bestellen is simpel en snel. Complimenten!

Reactie van Alexander:Beste J. van Hamersveld, Fijn dat u onze bestelsite gebruiksvriendelijk vindt, en dat alles naar wens is verlopen. Groetjes team Alexander!

, 14-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger was netjes maar hij was wel tevroeg hadden om kwart over zes afgesproken maar stond al om half zes voor de deur dat was Veel te vroeg hebben hem weg gestuurd en kwam later terug eten wasamen daardoor te koud en opgewarmd

, 13-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger had moeite het adres te vinden.

Reactie van Alexander:Beste Wien, namens team Alexander bedanken wij voor uw beoordeling!

, 13-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Snel en warm bezorgd in VALKENBURG Z-H. Voor herhaling vatbaar 👍🏼

Reactie van Alexander:Beste Daan, bij deze bedanken wij u voor uw vriendelijke beoordeling en fijn dat het snel bij uw huis aangekomen was. Team Alexander

, 06-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon prima!

Reactie van Alexander:Geachte heer Jos, Hartelijk dank voor uw beoordeling ! Vriendelijke groeten, Alexander Team

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

via de site besteld. op de afgesproken tijd gehaald,het stond al netjes klaar. Het eten was goed van temperatuur en super lekker

Reactie van Alexander:Beste mevrouw Annelies, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat alles gesmaakt heeft ! Vriendelijke groeten, Alexander Team

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Alexander:Beste familie Nijssen, Bij deze bedank ik u voor uw beoordeling. Vriendelijke groeten, Team Alexander

, 18-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Geen toelichting, het weer heerlijk.

Reactie van Alexander:Beste John, namens team Alexander bedanken wij voor uw beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal halen we altijd of gaan daar eten, maar nu hebben we voor het eerst besteld en laten bezorgen, dit is nu mogelijk. Echt top!!!!! Heel goed. Ze hanteren bij halen een spaarkaart, maar bij laten bezorgen is dat niet mogelijk, maar Daan hanteren ze spaarpunten. Echt super. Alles wordt op bezorgt en je hoeft de deur niet uit.

Reactie van Alexander:Beste familie Schaap-Smit, Wij, het team van restaurant Alexander, appreciëren erg uw lovende woorden. Wij hopen u nog vele maaltijden te kunnen bezorgen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging (lekker makkelijk) en zoals gewoonlijk prima eten!!

Reactie van Alexander:Beste J. Vermaat, Bij deze bedanken wij u voor het gebruikmaken van onze bezorgservice en fijn dat u ervan genoten heeft. Vriendelijke groet, . Team Alexander

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

belachelijk, bij bestelling online via Alexander krijg je 10% korting maar eenmaal in de winkel zijn de prijzen voor afhalen veel lager. bijv fam dinner is 21,50 uur online en 17,50 in de winkel

Reactie van Alexander:Beste heer van der Kruk en alle andere klanten en relaties van Alexander. Onze welgemeende excuses voor het feit dat wij helaas iets extra moeten rekenen voor de extra service en de extra kosten die het thuisbezorgen met zich meebrengt. De website die wij hebben ingezet om snel en goed kwaliteitseten bij u thuis bezorgd te krijgen vraagt een commissie die wij doorberekenen in de prijs. De thuisbezorging zelf vergt ook kosten als transportmiddelen, verpakking en arbeid die bovenop bijvoorbeeld de afhaal-prijs komt. Wij hopen met bovenstaande uitgelegd te hebben waardoor het prijsverschil veroorzaakt wordt. Met culinaire groet, Anja Hu

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Goed Chinees eten. Vriendelijk personeel. Afhalen op tijd klaar. Leuke attentie.

Reactie van Alexander:Beste Pieter, Namens team Alexander bedanken wij voor uw beoordeling!

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Stond netjes klaar voor de aangegeven tijd. Eten was als altijd prima!

Reactie van Alexander:Beste Johan, Fijn dat uw bestelling op tijd klaar was en dat jullie ervan genoten hebben.

, 16-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten, stond op tijd klaar! we hebben genoten!!! perfect

Reactie van Alexander:Beste T. Klatt, Hartelijk dank voor uw beoordeling ! Vriendelijke groeten, Alexander Team

, 06-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Besteld via de app, bestelling afgehaald op de afgesproken tijd. Bestelling stond klaar, heerlijk gegeten!

Reactie van Alexander:Beste Mirjam, Bij deze bedank ik u voor uw recensie en fijn dat jullie van onze gerechten genoten hebben. vriendelijke groeten, Anja Hu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Helaas miste de nasi met kerrie :(

Reactie van Alexander:Beste Joyce, hierbij wil ik mijn excuses aanbieden dat u geen kerrie nasi kipfilet erbij heeft kreeg maar inplaats daarvan een gewone nasi. bij uw volgende bezoek krijgt u het te goed. nogmaals mijn excuses vriendelijke groeten, Anja Hu

, 03-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Voor het eerst op deze manier besteld, maar al jaren vaste klant. Gewoon een uitstekend restaurant. Ik ken 2 goede Chinese restaurants, dit is de ene, de andere is in Delft. We gaan nergens anders meer!

Reactie van Alexander:Geachte heer/mevrouw Glasbergen, Wij voelen ons zeer vereerd om u als vaste gast bij restaurant Alexander te hebben. Hopelijk mogen wij u nog vele jaren in ons restaurant ontvangen. Vriendelijke groeten, Alexander Team

, 03-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Reactie van Alexander:Geachte mevrouw Anker, Hartelijk dank voor uw beoordeling ! Vriendelijke groeten, Alexander Team

, 01-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Hebben mijn verzoek niet gelezen. Daarom niet gekregen wat ik graag had willen hebben. Nasi is net witte rijst. Geen aanrader.

Reactie van Alexander:Geachte mijnheer Koos, Bij deze willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak. Bij het familie menu kunnen de standaard gerechten zoals: Babi pangang, Foe Yong Hai en 2 stokjes saté niet aangepast worden. Wij hadden u hier inderdaad van op de hoogte moeten brengen. Onze welgemeende excuses ! Vriendelijke groeten, Anja Hu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Er wordt een korting aangeboden van 10% maar in de zaak kom je er achter dat de prijzen eerst 20% duurder zijn gemaakt. Voel me in de maling genomen. Nieuwe berekening gemaakt maar de 10% korting niet meer gekregen. Zal hier dus niet meer zo snel terugkomen. Oplichting!

Reactie van Alexander:Beste mevrouw Stefanie en alle andere klanten en relaties van Alexander. Onze welgemeende excuses voor het feit dat wij helaas iets extra moeten rekenen voor de extra service en de extra kosten die het thuisbezorgen met zich meebrengt. De website die wij hebben ingezet om snel en goed kwaliteitseten bij u thuis bezorgd te krijgen vraagt een commissie die wij doorberekenen in de prijs. De thuisbezorging zelf vergt ook kosten als transportmiddelen, verpakking en arbeid die bovenop bijvoorbeeld de afhaal-prijs komt. Wij hopen met bovenstaande uitgelegd te hebben waardoor het prijsverschil veroorzaakt wordt. . Als u rechtstreeks naar het restaurant Alexander belt of bij onze afhaalcounter komt bestellen dan hanteren wij de normale prijzen. Hierdoor komt thuisbezorg.nl en derde niet bij omkijken. Met culinaire groet, Anja Hu

, 16-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Maaltijden besteld met de app, die goed en snel werkt en ook de betaling met de mobiel bankeren ging vlot. Op het afhaalmoment dat in de app was opgegeven stond de bestelling klaar. Prima!

Reactie van Alexander:Beste heer Henk, Fijn dat alles soepel werkt en bij het afhalen op tijd klaar was. Bij deze wensen wij u eetsmakelijk en tot volgende keer. vriendelijke groeten, Alexander

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bij opmerkingen doorgegeven de bami en nasi vegetarisch ,maar helaas was dit niet het geval. Verder prima

Reactie van Alexander:Beste mevrouw / mijnheer de Wolf, hierbij wil ik mijn excuses aanbieden. Wij hebben uw opmerking over het hoofd gezien. Wij gaan zo aanpassen dat alle opmerkingen dikgedrukt zal staan. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak Wij zullen het noteren en bij uw volgende bestelling krijgt u van ons een portie kroepoek erbij. Vriendelijke groeten, Anja Hu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-04-2018

Kwaliteit:

Rating

eten was heerlijk alleen de kroepoek ontbrak ( wel besteld en betaald) gemaild er over maar helaas nog geen antwoord

Reactie van Alexander:Geachte mevrouw / mijnheer T. Klatt, Hierbij wil ik graag mijn excuses aanbieden voor het vergeten van uw bestelde kroepoek. Ik heb uw mail pas de volgende dag gezien en ook beantwoord met een oplossing. Wegens drukke avond was ik nog niet aan de mails toe gekomen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Anja Hu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.