Beoordelingen van Alexander Leiden

Recente recensies

5.0
Hans Wildschut
gisteren

De bezorging was 10 minuten te vroeg en het eten was niet warm. Het was lauw.

Linda
gisteren
Carla Puttmann
2 oktober 2022
Peter Everaart
2 oktober 2022

Dit keer was het slecht zowel het eten als de bezorging!

Henk
30 september 2022
Cees
29 september 2022

Goede maaltijd

Paul
29 september 2022

Ik bestel hier al jaren. Het eten smaakt altijd zeer goed. Vriendelijk personeel en altijd op tijd klaar.

Mo
29 september 2022

De bestelling was niet warm we hebben het opnieuw opgewarmd toen was het wel heel lekker. Wat ik ook niet fijn vind is dat er bij pinnen kosten worden berekend, dit slaat nergens op.

M.Molenaar van der Vos
27 september 2022

alles ging en was goed hebben lekker gegeten

Jolande
26 september 2022

Zoals gewoonlijk, heerlijk eten, goede service en keurige bezorgers die altijd even keurig en vriendelijk zijn .

C de Groot
26 september 2022
Tineke van der Reijden
26 september 2022

Fantastisch. Per internet eten besteld en precies op tijd klaar! Kan bijna niet beter. Chapeau! Houden zo!

Sandra
25 september 2022

Goede service en heerlijke babi pangang spek en kip met groente en bonen saus gegeten! Alles netjes en tijdig bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fred
25 september 2022
Marc K
24 september 2022

Echt op de minuut bezorgd zoals in dit speciale geval gevraagd, en t eten weer geweldig

Ruud
24 september 2022

Halve bakjes. Voor een 2 persoons menu best weinig. Smaak ok. Hoeveelheid niet wat we gewend zijn van de Chinees. Loempia’s prima formaat en smaak.

Cheryl
24 september 2022

Ik had een bestelling geplaatst om 20:00 en toen ik binnen kwam stond het meteen klaar. Mijn complimenten

Frieda
24 september 2022

Voor de zoveelste keer de extra gevraagde saus vergeten. Zal dat voortaan maar niet meer bijbestellen.

Nieuwenburg
24 september 2022

Prima zo

Theo Westra
23 september 2022

Sterke verbetering van de kwaliteit van het eten. Is wel eens anders geweest. Nieuwe start en nieuwe kok?

Rogier
23 september 2022

Altijd goed!

Otten
22 september 2022
Leny
22 september 2022
A.P.J.M de Wijs
20 september 2022

Prima gerechten. Op tijd klaar om afgehaald te worden.

Marianne Lingerak
20 september 2022

Snel en heerlijk.

J. van Hamersveld
19 september 2022

Kwaliteit van de maaltijd was weer als vanouds heel smakelijk. En bezorging was zelfs eerder dan werd verwacht. Complimenten!

Carla Schaap-Smit
19 september 2022

Topper gegeten. Heerlijk genieten!!!

Elly Venekamp-van Hal
19 september 2022

Door de regen, toch keurig op tijd bezorgd. Alles was goed warm èn lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ouwerkerk
17 september 2022
Verbeek
12 september 2022

Heerlijk van de door uw crew verzorgde maaltijd genoten.

JP Schaap
12 september 2022

Wij hadden een menu besteld voor 4 personen. Die netjes op tijd werd bezorgd. De bezorger was erg vriendelijk. En het eten was goed heet aangekomen. En het smaakte echt verrukkelijk. Dus een dikke 5 strerren voor kwaliteit en voor bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marga van Ulden
11 september 2022
Ingrid Spoelstra
10 september 2022

2331CM Leiden

Marjolein
10 september 2022

Top! Op tijd geleverd, eten smaakte heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar. 1 kleine opmerking: de kroepoek vond ik minder lekker, had een sterke vis smaak.

Gerard
10 september 2022
Caroline
9 september 2022
Huigsloot
9 september 2022
Harry Bouwhuis
7 september 2022

Super snel bezorgd en alles smaakte bijzonder goed.

Marga van Ulden
6 september 2022

prima, heerlijk eten.

Bruggeman
5 september 2022

Bestelling kwam pas na 1,5 uur maar door gebrek aan bezorgers snap ik dit wel. Kwaliteit viel dit keer tegen. Oa Sizzling beef besteld maar dat was heel erg flauw en dat moet een zeer pittig gerecht zijn. Aubergine gerecht zat ook zeer weinig smaak aan. Jammer… zijn wij niet gewend van Alexander, eten is altijd prima van smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lingerak
5 september 2022

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henny Voskuil
4 september 2022

Heerlijk eten en de bezorging keurig op tijd. Wel jammer dat er bij de tongfile weinig zoetzure saus zat. Voorheen was hij hiermee rijkelijk gevuld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nieuwenburg
3 september 2022

Prima

Anonymous
2 september 2022
Rob van wittmarschen
29 augustus 2022

Top, was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees abspoel
29 augustus 2022

Eten was bijna koud omdat de bezorger de verkeerde kant op fietste, 20 minuten later zagen we hem terug komen met lauwe loempia , de rest van het eten was nog wel redelijk warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijke
25 augustus 2022

Lekker gegeten

Yvonne
24 augustus 2022

Vlotte vriendelijke bezorging, lekker gegeten. Dankjewel Alexander

Andreia
22 augustus 2022

Was heerlijk!

A.Stuivenberg
21 augustus 2022
A.P.J.M de Wijs
21 augustus 2022

Prima gerechten. Had een probleem met mijn kortingskode, maar die werd direct opgelost.

Tinus
20 augustus 2022

Eten ok, kroepoek oud en taai. Niet te eten. We zijn beter gewend, jammer

Hans
16 augustus 2022

Afgehaalde bestelling van verschillende gerechten voor negen personen - prima klaargemaakt en op de afgesproken tijd gereed. Een aanrader.

Adriana
14 augustus 2022

Altijd goed en lekker!

Jaap van Dijk
13 augustus 2022

Het was weer vertrouwd lekker

J.nieuwenburg
11 augustus 2022

Uitstekend

Anonymous
10 augustus 2022

Outstanding food.

Tol
9 augustus 2022
Snoeck Saskia
7 augustus 2022

Het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
5 augustus 2022

Makkelijk bestelling via een mooie en eenvoudige web site. Zoals altijd was het bestelde van uitstekende kwaliteit.

Jacquelien Schlagwein
4 augustus 2022

Of je hier gaat eten of halen het is altijd goed

Pauine Schreuder-Kampshoff
4 augustus 2022
Do
3 augustus 2022

Snelle bezorging en weer heerlijk gegeten! Vooral de babi ketjap. Aanrader.

Niels
2 augustus 2022
Theo
2 augustus 2022

Verander de postcode invulling Werkt niet correct

Marcel
1 augustus 2022

Exact op tijd en prima zoals we gewend zijn.

Ronald
1 augustus 2022

Eten was er sneller als verwacht en het was een prima temperatuur en natuurlijk erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bernard
1 augustus 2022
Ronald
31 juli 2022

Eten was goede kwaliteit. Het was jammer dat er geen paprika in het gerecht zat omdat wij dit lekker vinden en in de beschrijving een paprikamix was genoemd.

Jan Kluivers
31 juli 2022

Eerst verkeerde bestelling bezorgd daarna uur moeten wachten op juiste bestelling en niet eens portie kroepoek als excuus, ben ik niet gewend van Alexander

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R. van der Werf
31 juli 2022

Was weer heerlijk !!!

Ineke
30 juli 2022
Gerard
30 juli 2022

Perfect

A.J. van der Plas
29 juli 2022

Erg lekker!

Peter-Paul Heurkens
29 juli 2022

goh dat viel tegen, ik ben gewend heel goed eten van jullie te krijgen en nu leek alles wel uit de magnetron te komen, de loempia's waren niet knapperig maar met zachte korst misschien door die verpakking( piepschuimen doos) de koe lu youk lag in zijn saus en was dus zacht en nat geworden( vroeger zat de saus er apart bij) het vlees was hard en droog, de foe yong hay was een harde klomp ei (door de magnetron?), en alles was lauw. Wat erg dat het zo slecht is geworden of hebben jullie een vakantie kok aan het werk? Jammer en doodzonde jullie waren de beste chinees in Leiden.

Wim van Steenbergen
26 juli 2022

Heerlijk gegeten, keurig op tijd geleverd. Hartelijk dank namens mij en m'n gezin

Willemien
26 juli 2022

Het was zoals altijd weer heerlijk! (en snel geleverd)

An
25 juli 2022

Als de bestelling per ongeluk is omgewisseld met die van andere mensen kan je deze niet meer langs brengen. Wij kregen uiteindelijk onze omgewisselde bestelling waar al van gegeten was. En uiteraard koud was. Dit is echt niet netjes. Nadat wij hebben gebeld een nieuwe bestelling gehad. Maar doe dit voortaan gelijk.

Jan Hazes
25 juli 2022

Het was helemaal geweldig.

Narraina
25 juli 2022

wederom heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.A.L. Verbeek
25 juli 2022
Cynthia
24 juli 2022

Sneller bezorgd dan verwacht. Heerlijk eten. Veel te veel maar dat komt wel op!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
23 juli 2022

Bestelling gedaan voor levering om 18.15 Bestelling was netjes optijd. We miste ons Saté deze werd na een telefoontje binnen 10minuten alsnog bezorgd! We hadden net een beetje opgeschept dus helemaal top en snel zonder problemen aan de telefoon!

André Pouw
23 juli 2022

Het is alleen jammer dat de Bami er niet bij zat het was in iedergeval geval beter dan de vorige keer toen was de kwaliteit een stuk minder

Suzanne Tol
23 juli 2022
A.J.M. Blom
22 juli 2022

Is er een aparte balie om af te halen? Ik stond in de rij achter mensen die nog moesten bestellen, terwijk mijn bestelling in een thermotas lag te wachten (en afkoelde)

Broekmans
22 juli 2022

Ik was teleurgesteld, de nasi/ rijst was eigenlijk gewoon witte rijst met 1 strookje prei en een klein stukje ei. Alles was heel zout en de pittige saus absoluut niet pittig. Dit was niet wat ik gewend ben van Alexander. Ik twijfel om nog eens bij Alexander te bestellen

Martijn
16 juli 2022

Beide niet lekker geworden van het eten

C. van Lingen
16 juli 2022
Bernasco
15 juli 2022

De ingredienten en smaak waren goed, maar beide maaltijden (easy wok) waren (veel) te zout.

Michael
11 juli 2022

top!

L
9 juli 2022

Eten is prima!maar wat een vreselijk noorse onvriendelijke vrouw achter die balie!wat zielig voor haar collega’s .mag ik er sambal bij en niet normaal wat reactie

Astrid
8 juli 2022
Connie van der Geest
3 juli 2022

Maaltijd was exact op tijd , super van temperatuur en zoals altijd ontzettend lekker , we hebben er van genoten !

van den Boer
1 juli 2022

Uitstekend gegeten! Perfekt op tijd thuis geleverd.

Elly van Duijvenbode
1 juli 2022

Helaas moet ik deze keer melden dat wij niet tevreden zijn over onze bestelling van 4 loempia’s. Tussen de melding dat de bezorger onderweg was en de bezorging zat 25 minuten. De loempia’s waren daardooor niet krokant maar slap. Ik had al gebeld over de lange bezorgtijd, en kreeg als antwoord dat de bezorger meerdere bestellingen bij zich had. Ik ben erg teleurgesteld, tenslotte betaal ik voor de bezorging.

Jaap van Dijk
1 juli 2022

Recent Alexander opnieuw ontdekt en weet weer waarom wij drie jaar geleden zo enthousiast waren. Prima keuken

Frieda Neuteboom
30 juni 2022

Was weer heerlijk en dit keer de sausjes erbij en zelfs nog extra!! Super

JV
27 juni 2022

Was lekker. Goede hoeveelheid. Prima op de tijd klaar dat was gereserveerd.

Zwetsloot
26 juni 2022
Peter Everaart
24 juni 2022

Gewoon Goed en lekker, snelle bezorging.

N. Wassenaar
24 juni 2022

Gevraagd om om 18.45 te bezorgen ze waren stipt optijd! Wederom weer heerlijk eten!

E.Sinteur
22 juni 2022

4 persoonsmenu besteld. Alles prima alleen de nasi was erg karig qua groenten, ei en vlees

A. Schalk
20 juni 2022

Bezorging was keurig op tijd volgens planning zodat we meteen van al het lekkere eten konden genieten!

Ouwerkerk
20 juni 2022

Alleen maar complimenten, zo heerlijk gegeten. Service perfect. Visite hadden nog nooit zo lekker chinees eten gegeten. Ga zo door. 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke
19 juni 2022
Jaspwr
19 juni 2022

Eten zoals gewoonlijk prima, bezorgtijd helaas erg slecht. Eerder ook al problemen mee gehad. Zorg dan dat je niet zo veel bestellingen aan neemt dat je mensen 60 minuten langer laat wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap van Dijk
18 juni 2022

De Cha Sieuw zag er iets rommeliger uit dan op de afbeelding. Gelukkig was de smaak goed, daar gaat het uiteindelijk over hoewel het oog ook wat wil. De khantonese nasi was weer geweldig.

R.Kalkhoven
18 juni 2022

Was erg goed , kom altijd graag bij Alexander

J. van Hamersveld
17 juni 2022

Bezorging was keurig op afgesproken tijd. Eten was weer prima!

Peter
16 juni 2022

Perfect weer het eten.

Huigsloot
16 juni 2022
Fred van hees
15 juni 2022

Goede en snelle bezorging

Marcel van T.
13 juni 2022

Voor 15 personen besteld. Precies op tijd, warm en lekker

Annabel van den Berg
12 juni 2022
Rinus
12 juni 2022

Keurig op tijd.lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G ten Have
12 juni 2022

Het eten van Alexander is geweldig lekker, daaraan valt niks te verbeteren. Ik bestel graag vegetarische curries en andere gerechten en ik kan deze aan iedereen aanraden. Ga zo door!

Remco
11 juni 2022

Super service na verkeerde bestelling! Heerlijk eten.

Nathalie
11 juni 2022

We hadden besteld voor 17.45 het was om 17.35 al netjes gebracht. We hebben weer heerlijk ervan gegeten.

K
9 juni 2022

Erg lekker weer

Jol
8 juni 2022

Was weer lekker.

Neuteboom
7 juni 2022

Zag er heerlijk uit, maar het eten was koud helaas

Van vliet
6 juni 2022

Het was koud , jammer .

A Vroomans
6 juni 2022

Helaas er zat geen saus bij de cha. Sieuw . Hartelijke groet a Vroomans

Michel
6 juni 2022

Bestelling stond keurig op tijd klaar, was warm en erg lekker!

Mike V
6 juni 2022

Het was heerlijk en exact op de afgesproken tijd stond alles klaar. Daar komt ik graag voor uit Leiderdorp om het te halen. Complimenten.

Adriana
6 juni 2022

Top en altijd genieten van jullie maaltijden. De nasi kerrie met kip ipv rijst ofzo is onze favoriet. Gecombineerd met tjap tjoi en babi panging een heerlijke maaltijd.

Gast2235
6 juni 2022

Bezorging duurde 1,5 uur. Het eten was lekker, maar erg weinig. Vooral Babi Pangang spek was weinig en zat geen saus bij. Dat zijn we niet gewend bij andere Chinese restaurants

Frieda
5 juni 2022

Het was weer erg lekker, alleen weer een sausje voor de poke bowl vergeten. Dit is niet de eerste keer. Dat vind ik vervelend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
5 juni 2022

Snel bezorgd en eten was weer heerlijk. Beste chinees van Leiden

C. van Lingen
4 juni 2022

De website is wat verwarrend, met nummers die niet opvolgend zijn en daardoor het terug zoeken moeilijk maken.

Andreia
2 juni 2022

Pokebowl zalm was heerlijk! Mooie, verse ingrediënten! Voor herhaling vatbaar.

Birthe Bedet
29 mei 2022

De jongeman die bezorgde was vriendelijk en beschaafd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S. Midden
28 mei 2022

Snelle service.

Henny Voskuil
27 mei 2022

Zoals gewoonlijk HEERLIJK gegeten. EN keurig op tijd gebracht. Bedankt voor de extra zoet zure saus.

Angelique van der Blom
27 mei 2022

Weet niet wat het was maar de bami smaakte minder. Zat wat vreemds aan kon niet exact zeggen wat. Maar anders als anders.

a.vdwijst
27 mei 2022
Ineke
26 mei 2022

De rijsttafel was zéér royaal en erg gevarieerd.

Karin Schenk
25 mei 2022

Nog nooit zulk slecht afhaal eten gehad. Ook niet opgegeten echt vies. Allemaal opgewarmd in magnetron met uitzondering van de loempia die gewoon niet lekker was zoals we gewend waren. Moet er toch 20 minuten enkele reid voor rijden, dit doe ik niet meer

Blom
22 mei 2022

Eten was erg flauw. Bij de kip cashew zat geen saus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henk
21 mei 2022
Klant
21 mei 2022

Het eten stond al klaar terwijl ik ruim op tijd was hier door niet heel warm meer , helaas. Ik had via internet besteld dan krijg je 10% korting wel raar dat ze dan standaard koste berekenen voor het pinnen en kosten voor het tasje (ik wil helemaal geen plastic tasje bij mijn bestelling). Vorige had ik gewoon in het restaurant besteld en had ik iets anders en was het lekkerder.

Fred van hees
20 mei 2022

Keurig op tijd

Jaap van Dijk
20 mei 2022

De kiploempias waren goed, de Khantonese nasi was echter uitmuntend

Ronald
18 mei 2022

Zoals altijd weer heerlijk sushi gegeten

Bert v Kampen
16 mei 2022

De foe yong hai was echt niet lekker. zonde van het geld!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adriana
15 mei 2022

Was weer erg lekker, en op tijd klaar zoals bij de bestelling aangegeven. Toppie!

Willem
15 mei 2022

Houdt deze kwaliteit gewoon vast.

Bas
15 mei 2022

Prachtige sushi schotel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
15 mei 2022
Carla Püttmann
14 mei 2022
Simone van Rijn
12 mei 2022

Heel makkelijk besteld en mogelijkheid tot het geven van een fooi. Bij het wachten keurig de verwachte tijd en een mail dat de bezorger onderweg was. Super snel. Zo had onze jongste dochter een heel fijn verjaardagsdiner met "bami's bestellen!" (Zoals ze het zelf noemt)

Carla Püttmann
9 mei 2022

Zoals altijd, heerlijk!

Angelique
9 mei 2022

Online besteld en n afhaal tijd gekregen , wij waren op de aangegeven tijd op locatie maar uiteindelijk daar pas n uur later mijn eten gekregen want het was n chaos. Pas je systeem aan want nu zaten mijn kinderen n uur in de auto te wachten! En dan krijg je n zakje kroepoek als excuus!!! Echt heel slecht!

Jos Heijmans
9 mei 2022

Wat een chaos met ophalen. Bestelling via internet gedaan om 18:30 op te halen en vervolgens was het pas 19:05 klaar. Als je dit niet aankunt waarom zorg je dan niet dat tijdsloten ‘vol’ kunnen raken. Ik was niet de enige klant die deze problemen had Eten zelf was zoals altijd weer prima!

Huigsloot
9 mei 2022
Bontje
8 mei 2022

Keurig op tijd gebracht Het eten was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Everaart
8 mei 2022

Heerlijk en precies op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
7 mei 2022

Bezorging prima en op tijd. Eten smaakvol maar erg zout. Bami vet. De kroepoek was taai en weinig voor het geld. Sowieso is het eten duur geworden. Dit restaurant is bergafwaarts aan het gaan helaas.

André Pouw
7 mei 2022

Babi Pangang Spek was vreselijk zout en de gebakken bananen smaakten goed maar daar was dan ook alles mee gezegd (Het leek op een prakje banaan) Niet wat ik gewend ben

Familie van Tilburg
6 mei 2022

Prima eten. Zoals we al jaren gewend zijn!!!

Nini
6 mei 2022

Het was weer heerlijk!

Lin
5 mei 2022

Zeer goede kwaliteit van de ingrediënten en gerechten, gevarieerde menukaart met ook minder bekende en spannende gerechten, snelle bereiding en afhaal, sfeervol en modern ingericht restaurant. Je kunt er ook sfeervol dineren. Enige verbeterpunt zou zijn dat het gemeentelijke plein ervoor en het terras/de gevel meer natuurrijk en minder versteend ingericht mag worden, zodat de entree vanaf buiten net zo sfeervol is als binnen.

Fred van hees
4 mei 2022

Nvt alles keurig en lekker

Van der Weijden
3 mei 2022

De Bami bij de babipangan was niet om te eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peetz
2 mei 2022
nicoline roelandse
1 mei 2022

het eten viel behoorlijk tegen, de babi pangang spek was heel erg zout en de daging roedjak was smaakloos, niet voor herhaling vatbaar.

Lidy
1 mei 2022
Henny Voskuil
29 april 2022

Prima eten zoals gewoonlijk. Dank.

Rick
28 april 2022
Rogier
27 april 2022

Erg lekker zoals gewoonlijk.

marinel abspoel
25 april 2022
Arnoldus
24 april 2022
Patricia
24 april 2022

Snelle bezorging en heerlijke maaltijd

Stok
23 april 2022

Lekker eten, snelle bezorging

Ruud
22 april 2022
Ton
22 april 2022
Kalkhoven
22 april 2022

de loempia was koud / lauw Ik moest 10 min wachten en werd pas later uit de warmte kamer gehaald en zeide : Hij is warm

Fred van hees
20 april 2022

Alles goed gegaan

Nel
19 april 2022

Was weer heerlijk 😻 Hebben er van genoten

Ineke
18 april 2022
Margreeth
18 april 2022

Bezorging kwam heel snel. De gerechten waren niet erg warm. Ik vind het heel jammer dat alle gerechten in 2 jaar tijd buitensporig duurder zijn geworden wat mij zal tegenhouden om snel weer iets te bestellen.

Wilma
18 april 2022

Op tijd geleverd en de kwaliteit was goed

J.Nieuwenburg
18 april 2022

Prima gewoon goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nynke
17 april 2022

Het was zoals altijd erg lekker. Dank jullie wel. Twee kleine puntjes: -de mini loempia's die jullie voorheen serveerden in sets van 2, waren lekkerder dan de huidige die jullie serveren in de sets van 3. De huidige hebben veel deeg maar weinig smaak. -De pisang goreng waren aan de harde kant, waarschijnlijk waren de bananen onrijp

Casper Jansen
17 april 2022
Gerard
17 april 2022

Gewoon hardstikke lekker, (zoals altijd). Goed op tijd bezorgd en goed op temperatuur om meteen te kunnen eten.

Ed
16 april 2022

1× Nasi Rames van het huis 招马饭 € 16,40 1× Japanese Oolong Tea (no sugar) € 2,50 Het Nasi-gerecht was voor het grootste deel goed. De kip-sathé echter zeer droog, alsof ze opnieuw is opgewarmd. De Oolong Tea heb ik niet gedronken. Het minimum bestelbedrag is zo ver verhoogd dat de Nasi Rames van het huis 招马饭 er net niet in past. Gedwongen om wat bij te bestellen besloot ik de Japanese Oolong Tea (no sugar) te proberen. De datum op de dop, 06-08-2021, is maar liefst acht maanden en tien dagen over datum! Ik heb het drankje weggegooid. Bezorgkosten komen daarmee op € 4,00. Dat is ruim 24% van de Nasi Rames-prijs.

Wiep Klaas Smits
13 april 2022

Babi/ketjap was droog met weinig saus en atjar. De rest was prima maar overall wat flauw. Mag best wat beter gekruid.

B. de Boer
12 april 2022

De kwaliteit was goed en vers, alleen was de pindasaus vlak van smaak.

Sylvia Polanen van
11 april 2022

Zou om 18.00 uur bezorgd worden maar kwam 18.20 uur. Het eten was niet warm maar lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Does
10 april 2022

Helemaal bezorgd in Oegstgeest. Was heerlijk !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
9 april 2022

Netjes op tijd, eten goed warm.

Boter
9 april 2022

Snelle levering, prima eten. Erg lekker

Marianne Lingerak
9 april 2022

Was heel lekker

Jolanda
8 april 2022

Weer lekker gegeten en super snel bezorgt. Nette correcte bezorger. Eigenlijk zoals altijd.

Robijn
7 april 2022
Ken Vos
7 april 2022

Zeer goede en subtiele smaak door verse ingrediënten, zacht en goed gemarineerd varkens- en rundvlees, goede, niet vette gebakken rijst

Peter Everaart
6 april 2022

Gewoon goed

Fam. van Rooij
6 april 2022

Het was allemaal heerlijk en uitstekend van smaak. we hebben met zijn 5en van een 4 persoonsmenu nog wat overgehouden, dus er was ruimvoldoende

Michel Verhaar
4 april 2022

Op tijd en gewoon goed warm !! Perfect , ook een goede kwaliteit eten. Kan niks anders zeggen.Ik zou het iedereen aanraden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Wildeman
3 april 2022

Hoge kwaliteit en mooi op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Werner Busnac
3 april 2022
Ron en Mary
2 april 2022

Kwaliteit/hoeveelheid/temperatuur en levering perfect

Monique Ouwerkerk v Deelen
31 maart 2022

Heerlijk gegeten zoals altijd top

Irene
31 maart 2022
Kuiper
29 maart 2022

De loempia's die ik bestelt heb waren zacht van het vet. Daarnaast was er, op 2 hele kleine stukjes, geen kip te bekennen. En dat voor een kiploempia. Voortaan weer gewoon in de winkel kopen. Die zij krokant en vol met kip.

Cornelis
28 maart 2022
Marga Wiegant
28 maart 2022
Hooghkamer
28 maart 2022

foutje in de bestelling werd direct opgelost - na 15 min - alles perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
28 maart 2022

Ik had besteld voor tijdstip. Ruim anderhalf uur van te voren. Moest nog 20 minuten wachten. Loempia's waren lauw en thuis bleek deel van de bestelling niet geleverd.

Huigsloot
28 maart 2022
Wim
26 maart 2022
H.M.
26 maart 2022
Marianne Lingerak
26 maart 2022

Heerlijk

Jose
26 maart 2022
Rukchanok
25 maart 2022

A little bit disappointed. We ordered Sichuan kai (pittige kip) but we got chicken with cashews. But the food was so nice and testy. And I like that you try to cook less salty than before. Thank you!

Loes
21 maart 2022

Groentes lauw, koud Babi pangang harde taaie stukjes Kip droog

Frieda neuteboom
21 maart 2022

Hardstikke lekker, maar weer 1 sausje vergeten. Gebeurd regelmatig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wil Oudshoorn
21 maart 2022

De mihoen was niet zoals ik gewend ben. Het was dik en vettig. Viel erg tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Valerie Ward
20 maart 2022

The food is always fast and fresh . We order often.it is our favourite Chinese restaurant in Leiden . The only thing I would change is the sate sauce it is too sweet and has little spice or flavour.

Ed
20 maart 2022

Geweldig lekker gegeten, snelle bezorging. De bezorger bood aan even te wachten, omdat ik de bestelling wilde checken. Heel attent van hem.

De Koning
19 maart 2022

Heel erg lekker (echt opvallend goede kwaliteit) en snel bezorgd!

Janice Ross
17 maart 2022

Seriously awful food delivered to me. When I complained - politely, met with hostility and phone slammed down on me.

Anita
17 maart 2022

Ben beter gewend. Bami niet heet en de foe yong hai leek nergens op. Hoop volgende x weer de kwaliteit die we gewoon zijn van Alexander

Ton
17 maart 2022
A.P.J.M de Wijs
14 maart 2022

Goede portie. Smaken ok. Helaas mazktr saus van de donkere vleessoort de gebakken miehoen wat klef.

Marianne Lingerak
14 maart 2022

Heerlijk

Ineke
12 maart 2022
Wilmar
12 maart 2022

Kwam aan op de afgesproken tijd, vriendelijke bezorger! Eten was nog goed warm en wederom weer heerlijk!

Bos
11 maart 2022
Ken Vos
11 maart 2022

Zeer consistente kwaliteit van Mala xiangguo. Gelaagde pittigheid Sichuan-stijl.

Ted
10 maart 2022

Heerlijk gegeten en keurig op tijd

André Pouw.
10 maart 2022

Snelle en vriendelijke bezorging. Super verpakt en zoals gewoonlijk heerlijk eten. Erg tevreden.

Annemiek
10 maart 2022

Later op de avond, heerlijk gegeten

Noordhof
9 maart 2022

Prima eten en keurig op tijd

Tol
7 maart 2022
Han
6 maart 2022

Bezorgkosten van 1.50 op een bestelling van 25€ Beetje overdreven Onder de 15 of 20 vind ik reeel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rick
5 maart 2022
Janice Ross
4 maart 2022

Goed eten. Vers bereid, en op afspraak bezorgd.

Sylvia Polanen van
3 maart 2022

Heerlijk gegeten!!

piet keur
2 maart 2022

Het was weer zoals altijd, prima eten, goed verzorgd en op een prettige manier bezorgd. Maar dat is altijd bij Alexander. En......we hebben heerlijk gegeten.

Bontje
27 februari 2022

Het eten was heerlijk ze waren wat vergeten en kwamen het nog langsbrengen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjan
25 februari 2022

Het was weer heerlijk eten en op tijd klaar 😁

Ron Schröder
24 februari 2022

Super het was weer heerlijk ik had weer het vier persoons gerecht en de bezorging ook perfect ook qua afgesproken tijd echt een aanrader

Holswilder
21 februari 2022
R.Akerboom
21 februari 2022

Het eten was heerlijk. Helaas moest ik het door weer en wind zelf op komen halen, omdat ik alleen voor mijzelf een maaltijd bestelde. Ik had best wat meer willen betalen, als het ook onder de €20,= was bezorgd!

Rijsbergen
20 februari 2022
Carlo van Veen
20 februari 2022

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

cg
20 februari 2022

Altijd lekker bij Alexander

Carla Puttmann
20 februari 2022

Wee hebben heerlijk gegeten!

Jolanda
20 februari 2022

Top team

René Mathijssen
14 februari 2022

Twee Sichuan specials besteld, een met kip en een met ossenhaas. Erg lekker, royale porties en pittig maar niet te pittig. Voor herhaling vatbaar.

Linda
14 februari 2022

Normaal super tevreden maar vandaag viel het wat tegen De kip was wat droog. Pinda saus niet helemaal op smaak. Daging roejak is normaal wat pikant en nu helemaal niet Ook zat er nog veel vet aan het vlees. De babi pangang zat ook nog wat vet aan het vlees maar was wel goed op smaak. Foe jong hair viel ook wat tegen. De bami en rijst was prima. Ben dit niet gewent van alexander maar is wel om na te denken of we er weer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter van Eijgen
14 februari 2022

Top service en ruim op tijd. Eten was nog heet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ali
13 februari 2022
Marianne Lingerak
12 februari 2022

Heerlijk

Nathalie
12 februari 2022

Het was weer heerlijk! Helaas word het even niet meer in de Mors bezorgd, maar met afhalen was het eten klaar op de afgesproken tijd! Heerlijk eten!

Huigsloot
11 februari 2022
Johan
11 februari 2022

Voor het eerst gebruik gemaakt van bestellen via de site. Mooie site en makkelijk te doen en dan ook nog korting. Uiteraard is het eten weer top.

Finn
7 februari 2022

Super mooi restaurant en lekker eten! 👍👍

M. Schouwenaars
6 februari 2022

Eten was erg lekker, nogmaals onze dank voor de nabezorging van de mini loempia's!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leo snoeker!
6 februari 2022

Kiploempia,waar was de kip? Al de hele avond last van! Andere Kok in de keuken?

Vermond
6 februari 2022

Heerlijke gerechten, weer eens wat anders! Kip kerrie is heerlijk, en de Sim po kai ook. Kerrie nasi ipv rijst is ook echt een aanrader! Zoals gewoonlijk weer genoten van het eten.

Ron
4 februari 2022

ik had een 4 persoons menu besteld en die was erg lekker en goed van temperatuur en zal zeker volgende week weer een bestelling plaatsen

Monique Ouwerkerk v Deelen
2 februari 2022

Pokebol besteld erg lekker En bami met een garnalen gerecht wel veel paprika en nog erg rauw maar de smaak was heerlijk

Marlies
30 januari 2022

Strak op tijd en lekker als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia Polanen van
30 januari 2022
h rijsdijk
30 januari 2022
Lucas
30 januari 2022

Lekker eten!

Ted
27 januari 2022

Saus was in de tas gelopen dus bakjes waren ook erg nat.

rijsdijk
27 januari 2022

Eten was prima en was een snelle levering van het eten prima

Saskia Snoeck
27 januari 2022
c.puttmann
27 januari 2022
Frieda Neuteboom
26 januari 2022
Van den ing
25 januari 2022

Zoals altijd was de bestelling in orde en het eten heerlijk 🤤

Linschooten
25 januari 2022

Maaltijd werd 3 kwartier te laat gebracht!!!😼 Levertijd beter inschatten in vervolg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Alexander

Geachte familie Linschooten, hierbij bedank ik u voor uw feedback en tip. Namens Alexander team willen wij u als eerste ons excuses aanbieden dat het zo lang geduurd heeft om uw bestelling aan huis te ontvangen. Standaard zetten wij ons bezorgtijd op 45minuten. Dit wil zeggen dat een bestelling gemaakt moet worden en uiteraard aan huis bezorgd moet zijn in de 45 minuten tijd. Mocht het opeens inderdaad drukker worden kunnen wij helaas de 45minuten niet aanpassen naar een latere tijdstip. En als wij een paar bonnen binnen krijgen en dan alles op 60 / 90 minuten zetten of later krijgen wij alleen maar telefoontjes binnen met de vraag: waarom het opeens nu 60 / 90 minuten gaat duren. Met als vervolg dat een medewerker de hele tijd als receptioniste moet spelen om alles uit leggen dat het om een speling gaat en dat het ook eigenlijk binnen 20 minuten aan huis bezorgd kan zijn. Het volgende is dat op deze dag en alle andere weekend(en) meer dan 110 bonnen binnen krijgen en met allemaal als voorkeur: 17:30 , 18:00, 18:15, 18:30 enz. Met als gevolg dat het kan uitlopen in de keuken en met bezorgen. Ons 6 bezorgers moeten dan 110 bestellingen afleveren op locatie. Zelfs krijgen wij te maken dat de bezorgers 4 of 5 bestellingen tegelijk moeten meenemen omdat ze allemaal om 18:00 afgeleverd moet zijn terwijl sommige 500 meter of zelfs 2 km afstand uit elkaar waardoor het kan uitlopen. Vaak word er ook gezegd van "misschien moeten jullie maar niet meerdere bestellingen meenemen" dat wil dan zeggen als iemand bij vijf meilaan woont daar 1 bestellingen afgeven en terug fietsen naar de zaak en opnieuw een andere bestelling vlakbij bij vijf meilaan te gaan bezorgen en dan weer terug naar de zaak en voor de 3e keer weer naar vijf meilaan fietsen maar dan 2 of 3 straten verderop. Dat lijkt naar naar ons idee geen goed logistiek en tijd rovend. Waardoor er nik anders op zit om meerdere bestellingen mee te geven aan bezorgers. Wij hopen dat er in toekomst een nieuw functie komt om de bezorgtijd "realtime"te kunnen wijzigen. Nogmaals wil ik mijn excuses aanbieden voor het gene wat u overkomen is. Vriendelijke groeten, Anja Hu

Carla Puttmann
24 januari 2022
Liesbeth Schellevis
24 januari 2022

Eten was lekker en de bezorging was ook prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
24 januari 2022

Gado gado was gewoon super koud. Volgens mij zo uit de koeling geleverd! Hebben we gelijk weggegooid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Oosterbaan
23 januari 2022

20 min. langere moeten wachtend dan de aangegeven bezorgtijd, maar met alle quarantaine problemen goed te begrijpen. Ondanks dat was het eten goed warm en heerlijk van smaak. Meer dan tevreden dus!

cees abspoel
23 januari 2022

heel goede bezorging 1e klas eten

Peter
23 januari 2022

Eten is prima , wachttijd 75 min is mijn inziens te lang , misschien bezorging niet combineren met meerdere adressen

Marianne Lingerak
22 januari 2022

Heerlijk

Dalen
22 januari 2022

Bezorging zou plaats vinden 50 minuten na bestelling.Niet vlot maar net acceptabel. Zonder bericht werd de besteltijd met liefst 40 minuten overschreden. Zonder excuses.

Ted
21 januari 2022
Gerard
21 januari 2022

Jammer dat de bezorger wat (te) lang onderweg was. Kan hij waarschijnlijk niets aan doen. Teveel te bezorgen in een ritje? Maar de anders altijd heerlijke gerechten waren nu wat lauw en klef. Vooral de loempia’s. Volgende keer weer zo goed als altijd hoop ik?

Dick
21 januari 2022

Vegetarische kerrie te veel tofoe, te weinig groenten. Overige gerechten top. Bezorging tikje laag (70 minuten), maar was dan ook vrijdagavond dus waarschijnlijk topdrukte.

George
20 januari 2022