Bewertungen von Alexander Leiden
Neue Beurteilungen
Paul
De kip loempia's waren heerlijk.
Sander
Zoals altijd geweldig.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Carla
Rina Hameetman
Weer heerlijk Chinees gegeten met zân allen ! Mooie traditionele gerechten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Arie
Thea
Marja
Martin
Alles lekker en op tijd!
juan camilo teheran gomez
Koemans
Heerlijke sushi en oa garnalen. Snelle bezorging en warm bij aankomst. Top !
Daniëlle Devilee
Ik vind de gerechten bij Alexander uitstekend en vers. 1 ster minder ivm bv de Yakisoba stond in de omschrijving op de site geen ei vermeld.Zat er wel in,Oneetbaar voor mij.
Fred van Hees
Keurig optijd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
R van de Vlekkert-Vonk
Het eten was lekker en netjes en snel bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jan
Smaakte voortreffelijk de vegan gerechten
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anne-Marie
Fred Stolwijk
Ik heb besteld en betaald voor bami en kreeg bij alle drie porties witte rijst.
Bart de Vries
Alle gerechten heerlijk vers, lekker en subtiel van smaak. Echt een goed restaurant waar de mensen hard werken. Mijns inziens zeker een aanrader!
Dee
Ik ben zeer tevreden eten is heerlijk ik besteld hier geregeld dit restaurant raad ik zeker aan
S
Eten was koud ondanks dat ik om de hoek woon (5 minuten)
Carla
José
Zoals altijd superlekker gegeten!!
Marianne Lingerak
Ik was te laat met ophalen, eten super goed warm gehouden, erg lekker gegeten.
De Vries
Altijd heel goed! Zorgvuldig gaan ze om met vragen rondom allergieën. Bezorging snel en eten heel Lekker! Zeer tevreden
wouter
Het eten smaakte zoals gewoonlijk lekker en smaakvol, het was helaas wel aan de lauwe kant toen wij het ontvangde beetje jammer, wij kopen al jaren bij jullie chinees eten, bij het bezorgen komt het eten altijd lauw aan helaas, het eten zelf is echt smaakvol en erg lekker toch echt wel een van de betere chineese restorants.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Alwin
Zoals gewoonlijk een UITSTEKENDE loempia....
Martin van Leeuwen
De oude mevrouw zou wat vriendelijker en respectvoller mogen omgaan met de afhaal klanten
Carla
Debby
Het was weer heeeerlijk!!! Lekker warm ook! Bezorger top!đđ»
Annemiek
sloos
Heerlijk eten. Zo blij dat de loempia nu weer zonder sambal gekocht kan worden. Dank u wel.
R van de Vlekkert-Vonk
Eten was lekker en de bezorging vriendelijk en snel
Martin
Super goed. Werkelijk alles fantastisch.
Hildegard Leijendekker
Bezorging was supersnel. Het eten vond ik ditmaal er flauw. Jammer.
Bontje
Rogier
Amresh
Het eten was deze keer smakeloos helaas. De vorige keer dat we eten hebben gehaald was het wel lekker. Deze keer was het gewoon minder.
Prins
Keurig op tijd geleverd! Heeft heerlijk gesmaakt.
D van derweijden
Ik besteld geregeld bij jullie het eten is lekker veel keus top
Eric
Top eten en snel bezorgd
wouter
5/5 kwam goed warm aan het eten.
Fred van Hees
Was weer prima
Blom
Bestelling kwam 20 min.te vroeg
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Bianca Koemans
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader om hier te bestellen
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Cees.
Echt alles was perfect. Zo heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Bezorging ook snel en super vriendelijk
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
L.
Duur tipan gerecht smaakte naar niks leek wel aangelengt met water. Echt niet ok
Jitske
De sushi was niet crispy, koud, weinig smaak. Het viel ons deze keer tegen; eerder waren ze lekkerder
Carla
Fred
Het eten werd zeer snel bezorgd. Alle gerechten waren nog zeer heet. Zelfs de loempia was nog knapperig. Alle gerechten waren heerlijk van smaak. Top !
Sander
Exact op tijd bezorgd en wederom fantastisch lekker gegeten.
Theekie
Eten altijd goed. Bezorging binnen aangegeven tijd. Aanrader
G.C Bontje
Duncan
Eten was perfect. Werd nagebeld en meegedacht in oplossing ivm iemand die een allergie voor een ingrediënt heeft. Perfecte service!
P.Huijding
Altijd lekker!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Carla
Christien
Was weer heerlijk
Ingrid
Heerlijke loempiaâs vandaag gegeten :-) voor herhaling weer vatbaar.
Fred Stolwijk
De bami was steenkoud. Kwam zo uit de koeling. In de bami zat geen groente en vlees, zoals alle andere keren wel het geval was.
Willem
Prima kwaliteit en op tijd maar het eten mocht warmer zijn.
Martin
Uitstekend! Wordt saai hĂš? đ
Huigsloot
Willem
Bas
Rineke
De Chinese bami Singapore was deze keer niet zo goed bereid, het bevatte veel te veel kerrie. Daardoor overheerste de smaak van kerrie en proefde je niks anders meer. Jammer! De vorige keren was dit gerecht erg lekker.
Annemiek
Nellie
Prima geregen was weer heerlijk đ„°
Mario
Heerlijk
Te Hennepe
Ruim 2 uur op mân bestelling moeten wachten Langs gegaan naar het restaurant en daar was het een chaos, dus heel slecht geregeld Voorlopig zal ik niet meer bij jullie iets bestellen helaas
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Michael
Gisteren, op moederdag, online bestelling gedaan. Bestelling rond 17:35 gedaan, en deze zou rond 18:15 klaar staan! Het was echt mega druk, maar dat mag geen reden zijn geweest dat we daar nog 1 uur moesten wachten tot we ons eten meekregen! Pas rond 19:15 kregen we ons eten. Iedereen moest lang wachten, maar er waren toch echt wel een heleboel mensen waarvan hun bestelling later klaar zou zijn, maar die (stukken) eerder met hun eten huiswaarts kunnen. Het is jammer dat er geen enkele poging gedaan werd om de wachten mensen een beetje tevreden te houden. Zet gewoon een portie loempia's neer en geef ze wat te drinken voor het wachten! Overigens het eten was zeker wel goed, daar lag het (gelukkig) niet aan!
Monica
Altijd goed!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
van Egmond
We hebben lekker gegeten!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Meijer
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Mark Zierikzee
3 uur op mijn bestelling moeten wachten
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ander
Harstikke snel bezorging voor 11 man. Lekker gegeten.
Ansje Veen
Lekker en op afgesproken tijdstip. Alleen kroepoek vergetenâŠ
Ellen van hal
Snelle bezorging..heerlijk gegeten, zag er goed verzorgd uit.
Martin
Prima als altijd. đ
Plas van der, A.J.
Super lekker, top!đđ»đđ»
Anne
Heerlijk gegeten, verse en hete maaltijd en ook snel. Super!
Maria
Zoals altijd weer heerlijk gegeten!!
Sander
Geweldig!!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Blom
Marianne van Steenbergen
Het was héérlijk!
Carla
Lucas Schuchhard
Zoals altijd weer een heerlijke maaltijd en op tijd afgeleverd.
Eveline Diersman
Eten stond klaar toen we het op kwamen halen. En zoals altijd lekker warm en heerlijk gegeten.
V
Willeke van der Gugten
Snelle en nette bezorging en heerlijk eten weer.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Van As
Carla
Monique Overvliet
The best nooit slecht of je daar gezellig eet of haalt Deze mensen zijn zulke toppers
Martin dR
Heerlijke Nasi Rames van het huis gegeten, Zoals altijd heerlijk! Lekker gekruid. Was ook snel (de mails voor bezorging liepenn achter đ€) bezorgd. đ
Mark
Duurde erg lang, meer dan 1 uur. smaak was niet super
D van derweijden
Zeer tevreden het eten is heerlijk
Roeland Storm
De Babi Pangang was erg droog en in plaats van gember heb ik een enorme doosje wasabi gekregen (ik denk dat dat de verwarring was). Ook de Sushi was van matige kwaliteit, kwam ons niet heel vers over. Jammer, want wij komen en bestellen al jaren in volle tevredenheid bij Alexander.
Carla
Steven
Heerlijke gerechten en goede bezorging. Per e-mail ontvang je een bericht dat de bezorging over 1 uur en 40 minuten zal zijn. Als je zonsoeodog mogelijk aangeeft is een uur en 40 minuten wel lang wachten. Gelukkig kwam de verzorger na ruim een uur.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Paul Booijen
Lekker eten en snel geleverd
Tina
Alles was prima in orde. Superaardige bezorger
Remco
Top!
Boon
Helaas was het eten niet zo als verwacht deze keer. Veel vet in de babi pangang. Normaal is deze altijd overheerlijk. Dus hopelijk de volgende keer beter met mager vlees.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.