Beoordelingen van Alexander Leiden

Recente recensies

5.0
Paul
22 juni 2026

De kip loempia's waren heerlijk.

Sander
22 juni 2026

Zoals altijd geweldig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
22 juni 2026
Rina Hameetman
22 juni 2026

Weer heerlijk Chinees gegeten met z’n allen ! Mooie traditionele gerechten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arie
22 juni 2026
Thea
21 juni 2026
Marja
21 juni 2026
Martin
21 juni 2026

Alles lekker en op tijd!

juan camilo teheran gomez
20 juni 2026
Koemans
20 juni 2026

Heerlijke sushi en oa garnalen. Snelle bezorging en warm bij aankomst. Top !

Daniëlle Devilee
17 juni 2026

Ik vind de gerechten bij Alexander uitstekend en vers. 1 ster minder ivm bv de Yakisoba stond in de omschrijving op de site geen ei vermeld.Zat er wel in,Oneetbaar voor mij.

Fred van Hees
15 juni 2026

Keurig optijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R van de Vlekkert-Vonk
15 juni 2026

Het eten was lekker en netjes en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
14 juni 2026

Smaakte voortreffelijk de vegan gerechten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne-Marie
14 juni 2026
Fred Stolwijk
13 juni 2026

Ik heb besteld en betaald voor bami en kreeg bij alle drie porties witte rijst.

Bart de Vries
12 juni 2026

Alle gerechten heerlijk vers, lekker en subtiel van smaak. Echt een goed restaurant waar de mensen hard werken. Mijns inziens zeker een aanrader!

Dee
12 juni 2026

Ik ben zeer tevreden eten is heerlijk ik besteld hier geregeld dit restaurant raad ik zeker aan

S
12 juni 2026

Eten was koud ondanks dat ik om de hoek woon (5 minuten)

Carla
12 juni 2026
José
12 juni 2026

Zoals altijd superlekker gegeten!!

Marianne Lingerak
8 juni 2026

Ik was te laat met ophalen, eten super goed warm gehouden, erg lekker gegeten.

De Vries
8 juni 2026

Altijd heel goed! Zorgvuldig gaan ze om met vragen rondom allergieën. Bezorging snel en eten heel Lekker! Zeer tevreden

wouter
7 juni 2026

Het eten smaakte zoals gewoonlijk lekker en smaakvol, het was helaas wel aan de lauwe kant toen wij het ontvangde beetje jammer, wij kopen al jaren bij jullie chinees eten, bij het bezorgen komt het eten altijd lauw aan helaas, het eten zelf is echt smaakvol en erg lekker toch echt wel een van de betere chineese restorants.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alwin
7 juni 2026

Zoals gewoonlijk een UITSTEKENDE loempia....

Martin van Leeuwen
7 juni 2026

De oude mevrouw zou wat vriendelijker en respectvoller mogen omgaan met de afhaal klanten

Carla
7 juni 2026
Debby
6 juni 2026

Het was weer heeeerlijk!!! Lekker warm ook! Bezorger top!👍🏻

Annemiek
5 juni 2026
sloos
4 juni 2026

Heerlijk eten. Zo blij dat de loempia nu weer zonder sambal gekocht kan worden. Dank u wel.

R van de Vlekkert-Vonk
3 juni 2026

Eten was lekker en de bezorging vriendelijk en snel

Martin
3 juni 2026

Super goed. Werkelijk alles fantastisch.

Hildegard Leijendekker
2 juni 2026

Bezorging was supersnel. Het eten vond ik ditmaal er flauw. Jammer.

Bontje
31 mei 2026
Rogier
29 mei 2026
Amresh
29 mei 2026

Het eten was deze keer smakeloos helaas. De vorige keer dat we eten hebben gehaald was het wel lekker. Deze keer was het gewoon minder.

Prins
29 mei 2026

Keurig op tijd geleverd! Heeft heerlijk gesmaakt.

D van derweijden
28 mei 2026

Ik besteld geregeld bij jullie het eten is lekker veel keus top

Eric
27 mei 2026

Top eten en snel bezorgd

wouter
25 mei 2026

5/5 kwam goed warm aan het eten.

Fred van Hees
25 mei 2026

Was weer prima

Blom
24 mei 2026

Bestelling kwam 20 min.te vroeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca Koemans
24 mei 2026

Heerlijk gegeten! Echt een aanrader om hier te bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees.
24 mei 2026

Echt alles was perfect. Zo heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Bezorging ook snel en super vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L.
24 mei 2026

Duur tipan gerecht smaakte naar niks leek wel aangelengt met water. Echt niet ok

Jitske
22 mei 2026

De sushi was niet crispy, koud, weinig smaak. Het viel ons deze keer tegen; eerder waren ze lekkerder

Carla
22 mei 2026
Fred
22 mei 2026

Het eten werd zeer snel bezorgd. Alle gerechten waren nog zeer heet. Zelfs de loempia was nog knapperig. Alle gerechten waren heerlijk van smaak. Top !

Sander
21 mei 2026

Exact op tijd bezorgd en wederom fantastisch lekker gegeten.

Theekie
20 mei 2026

Eten altijd goed. Bezorging binnen aangegeven tijd. Aanrader

G.C Bontje
19 mei 2026
Duncan
19 mei 2026

Eten was perfect. Werd nagebeld en meegedacht in oplossing ivm iemand die een allergie voor een ingrediënt heeft. Perfecte service!

P.Huijding
18 mei 2026

Altijd lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
18 mei 2026
Christien
17 mei 2026

Was weer heerlijk

Ingrid
17 mei 2026

Heerlijke loempia’s vandaag gegeten :-) voor herhaling weer vatbaar.

Fred Stolwijk
17 mei 2026

De bami was steenkoud. Kwam zo uit de koeling. In de bami zat geen groente en vlees, zoals alle andere keren wel het geval was.

Willem
16 mei 2026

Prima kwaliteit en op tijd maar het eten mocht warmer zijn.

Martin
16 mei 2026

Uitstekend! Wordt saai hè? 😆

Huigsloot
16 mei 2026
Willem
16 mei 2026
Bas
15 mei 2026
Rineke
15 mei 2026

De Chinese bami Singapore was deze keer niet zo goed bereid, het bevatte veel te veel kerrie. Daardoor overheerste de smaak van kerrie en proefde je niks anders meer. Jammer! De vorige keren was dit gerecht erg lekker.

Annemiek
14 mei 2026
Nellie
12 mei 2026

Prima geregen was weer heerlijk 🥰

Mario
11 mei 2026

Heerlijk

Te Hennepe
11 mei 2026

Ruim 2 uur op m’n bestelling moeten wachten Langs gegaan naar het restaurant en daar was het een chaos, dus heel slecht geregeld Voorlopig zal ik niet meer bij jullie iets bestellen helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael
11 mei 2026

Gisteren, op moederdag, online bestelling gedaan. Bestelling rond 17:35 gedaan, en deze zou rond 18:15 klaar staan! Het was echt mega druk, maar dat mag geen reden zijn geweest dat we daar nog 1 uur moesten wachten tot we ons eten meekregen! Pas rond 19:15 kregen we ons eten. Iedereen moest lang wachten, maar er waren toch echt wel een heleboel mensen waarvan hun bestelling later klaar zou zijn, maar die (stukken) eerder met hun eten huiswaarts kunnen. Het is jammer dat er geen enkele poging gedaan werd om de wachten mensen een beetje tevreden te houden. Zet gewoon een portie loempia's neer en geef ze wat te drinken voor het wachten! Overigens het eten was zeker wel goed, daar lag het (gelukkig) niet aan!

Monica
11 mei 2026

Altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Egmond
10 mei 2026

We hebben lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meijer
10 mei 2026

Zoals altijd weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark Zierikzee
10 mei 2026

3 uur op mijn bestelling moeten wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ander
8 mei 2026

Harstikke snel bezorging voor 11 man. Lekker gegeten.

Ansje Veen
8 mei 2026

Lekker en op afgesproken tijdstip. Alleen kroepoek vergeten…

Ellen van hal
7 mei 2026

Snelle bezorging..heerlijk gegeten, zag er goed verzorgd uit.

Martin
7 mei 2026

Prima als altijd. 😋

Plas van der, A.J.
7 mei 2026

Super lekker, top!👌🏻👌🏻

Anne
4 mei 2026

Heerlijk gegeten, verse en hete maaltijd en ook snel. Super!

Maria
4 mei 2026

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!!

Sander
3 mei 2026

Geweldig!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Blom
3 mei 2026
Marianne van Steenbergen
2 mei 2026

Het was héérlijk!

Carla
30 april 2026
Lucas Schuchhard
30 april 2026

Zoals altijd weer een heerlijke maaltijd en op tijd afgeleverd.

Eveline Diersman
27 april 2026

Eten stond klaar toen we het op kwamen halen. En zoals altijd lekker warm en heerlijk gegeten.

V
26 april 2026
Willeke van der Gugten
26 april 2026

Snelle en nette bezorging en heerlijk eten weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van As
26 april 2026
Carla
25 april 2026
Monique Overvliet
25 april 2026

The best nooit slecht of je daar gezellig eet of haalt Deze mensen zijn zulke toppers

Martin dR
24 april 2026

Heerlijke Nasi Rames van het huis gegeten, Zoals altijd heerlijk! Lekker gekruid. Was ook snel (de mails voor bezorging liepenn achter 🤭) bezorgd. 👍

Mark
24 april 2026

Duurde erg lang, meer dan 1 uur. smaak was niet super

D van derweijden
24 april 2026

Zeer tevreden het eten is heerlijk

Roeland Storm
20 april 2026

De Babi Pangang was erg droog en in plaats van gember heb ik een enorme doosje wasabi gekregen (ik denk dat dat de verwarring was). Ook de Sushi was van matige kwaliteit, kwam ons niet heel vers over. Jammer, want wij komen en bestellen al jaren in volle tevredenheid bij Alexander.

Carla
20 april 2026
Steven
20 april 2026

Heerlijke gerechten en goede bezorging. Per e-mail ontvang je een bericht dat de bezorging over 1 uur en 40 minuten zal zijn. Als je zonsoeodog mogelijk aangeeft is een uur en 40 minuten wel lang wachten. Gelukkig kwam de verzorger na ruim een uur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul Booijen
20 april 2026

Lekker eten en snel geleverd

Tina
18 april 2026

Alles was prima in orde. Superaardige bezorger

Remco
16 april 2026

Top!

Boon
13 april 2026

Helaas was het eten niet zo als verwacht deze keer. Veel vet in de babi pangang. Normaal is deze altijd overheerlijk. Dus hopelijk de volgende keer beter met mager vlees.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.